• Tbilisijska 85
  • info@inputrws.si
  • +386(0)40-437 849
  • SLO
  • EN
Logo
  • Domača stran
  • 360 Storitev
  • Izdelki
  • Rešitve
  • Raziskave
  • Naša Zgodba
    • Zgodovina
    • Poslanstvo in vizija
    • Novice
  • Stik
    • Stik
    • Kako do nas

Raziskave

Preiščite vse naše raziskave

  • Domača stran
  • /
  • Raziskave
ŠTEVILO ODHODOV V TRGOVINO SE ZMANJŠUJE. KAKO NAPREJ?
RETAIL

ŠTEVILO ODHODOV V TRGOVINO SE ZMANJŠUJE. KAKO NAPREJ?

  • V letu 2022 je povprečen srbski kupec obiskal trgovino 254-krat. 
  • V primerjavi s prejšnjim letom je to 3 % manj obiskov trgovin. 
  • Povprečno število obiskov trgovin na mesec v Srbiji znaša približno 21. 

PONEDELJEK IN STVARI, KI JIH NISTE VEDELI O NJEM
RETAIL

PONEDELJEK IN STVARI, KI JIH NISTE VEDELI O NJEM

Po GfK Shopper 360, raziskavi trga in potrošnikov v Srbiji, je ponedeljek dan v tednu, ko so pogostost obiskov maloprodajnih trgovin, dnevni izkupiček in vrednost košarice takšni, da je zaradi tega to najmanj "obremenjeni" dan v tednu. .   

PRIVATE LABEL V SRBIJI: IZZIVI, PRILOŽNOSTI IN REŠITVE
RETAIL

PRIVATE LABEL V SRBIJI: IZZIVI, PRILOŽNOSTI IN REŠITVE

Kakšen je odnos potrošnika v Srbiji do izdelkov pod lastno blagovno znamko? Kaj so pravzaprav izdelki pod lastno blagovno? 

 

SAMOPOSTREŽNA BLAGAJNA: TREND, KI OSTAJA ALI PREHODNA STVAR?
RETAIL

SAMOPOSTREŽNA BLAGAJNA: TREND, KI OSTAJA ALI PREHODNA STVAR?

Samopostrežna blagajna je eden od trenutno aktualnih trendov na maloprodajnem trgu, o katerem se največ razpravlja. Je to trend ali nekaj, kar se bo ohranilo?

TEHNOLOŠKI TRENDI V MALOPRODAJI
RETAIL

TEHNOLOŠKI TRENDI V MALOPRODAJI

Integrirane trgovine, analitika zasnovana na umetni inteligenci in postavljanje potrošnika v središče (osredotočenost na stranke) bodo prevladujoče teme v naslednjih letih.

KAKO BO VIDETI VELEBLAGOVNICA LETA 2022? IN KAJ JE SPLOH VELEBLAGOVNICA?
RETAIL

KAKO BO VIDETI VELEBLAGOVNICA LETA 2022? IN KAJ JE SPLOH VELEBLAGOVNICA?

Nekdaj so vsi vedeli, kako je videti veleblagovnica, toda sprememba nakupovalnih navad, dostopnost novih prodajnih kanalov in pandemija so nas prisilili v razmišljanje - kaj so dejansko veleblagovnice hiše in kakšna je njihova prihodnost?  

10 NASVETOV ZA PREPREČEVANJE IZGUB V MALOPRODAJI
SPLOŠNO

10 NASVETOV ZA PREPREČEVANJE IZGUB V MALOPRODAJI

Zaradi kompleksnosti maloprodajnega sistema in vse hujše konkurence v panogi postajata nadzor in obvladovanje izgub veliko zahtevnejša.

TOP TRENDI V MALOPRODAJI ZA UREJANJE DOMA
NAREDI SAM

TOP TRENDI V MALOPRODAJI ZA UREJANJE DOMA

Sektor "naredi sam" in trgovina na drobno z izdelki za urejanje doma sta se razmahnila med pandemijo koronavirusa, ko so zaradi omejitev potovanj potrošniki več časa preživeli v svojih domovih in porabili več denarja za njihovo urejanje.

BICEPS ILI TRICEPS?
FMCG

BICEPS ILI TRICEPS?

Kako potrošačka kolica kroz aktiviranje mišića ruku utiču na potrošnju i rast kupovine

 

Kontaktirajte nas
Stik
  • Tbilisijska 85

  • +386(0)40-437 849

  • info@inputrws.si

Zemljevid spletne strani
  • Domača stran
  • Naša priča
  • Izdelki
  • 360 Storitev
  • Rešitve
  • Raziskave
  • Stik
Newsletter

Prijavite se na naš Newsletter, da boste prejemali vse nove informacije, ki vas zanimajo

Success! Uspeh ste se prijavili
Logo

© Pri izdelavi pomagal CodeArt logo

  • Pogosta vprašanja
  • Pogoje uporabe
  • Politika zasebnosti

© Pri izdelavi pomagal CodeArt logo

Spletni portal Input uporablja piškotke. Z nadaljnjo uporabo spletne strani bomo predpostavili, da se strinjate z uporabo piškotkov. Izvedite več.

Pokličite nas Kontaktirajte nas Zaženite navigacijo