INPUT JE PREDSTAVIL NOVO SAMOPOSTREŽBNO BLAGAJNO
Na sedežu podjetja, na naslovu Autoput za Novi Sad 150b, je za predstavnike trgovskih verig potekala predstavitev uporabe samopostrežnih blagajn. V podjetju pravijo, da niso povsem neodvisni, ampak da je za šest takšnih blagajn potreben en operater. Sistem dela temelji na senzorjih, ki lahko glede na višino, na kateri so postavljeni, pokrivajo več kot 35 kvadratnih metrov, največje število takih senzorjev pa je devet. Na teh blagajnah kupci sami skenirajo izdelke, po plačilu pa sistem osebo prepozna kot račun in se odprejo vrata za izhod iz blagajniškega dela.
Po pogostitvi, fotografiranju in demonstraciji registrske blagajne, so se prisotni preselili v konferenčno dvorano, kjer sta dogodek otvorila Đorđe in Slaviša Nogoštić, ustanovitelja Inputa. Zahvalili so se prisotnim trgovcem za prihod in se spomnili svoje poti od ustanovitve do danes.
Na srečanju je preko video klica spregovoril tudi
Umit Dilek, izvozni direktor ITAB Group, partnerja Inputa. ITAB je podjetje, ki se ukvarja z opremljanjem notranjih prostorov trgovin, od polic in pripadajočih artiklov do avtomatiziranih sistemov, kot je na tem dogodku predstavljena samopostrežna blagajna. Dilek se je ob tej priložnosti zahvalil za odličen odnos in izrazil željo po poglobitvi sodelovanja v prihodnje.
Na srečanju je spregovoril
Predrag Ćirović, direktor GfK Srbija in Hrvaška. Ćirović je imel predstavitev na podlagi raziskave GfK, v kateri je trgovce opozoril na ključna področja, kot so obnašanje kupcev zaradi naraščajoče inflacije, razlika v nakupih glede na format predmeta, kot tudi konsolidacija trg.
Za konec je Darko Burdžić, iz oddelka za trženje in razvoj, napovedal, da bo podjetje naslednje leto razstavljalo na sejmu EuroShop v Dusseldorfu, ki bo konec februarja in začetek marca. Prav tako Input načrtuje gradnjo novih skladiščnih in pisarniških prostorov na skupni površini 3750 kvadratnih metrov.
vir: InStore
foto: Miodrag Todorović