INPUT USPEŠNO DEBIRAJ NA EUROSHOP 2023
Podjetje Input je letos nastopilo kot razstavljavec in aktivni udeleženec EuroShop-a, največjega svetovnega sejma na področju trendov v pohištveni in maloprodaji. Dogodka se je udeležila celotna ekipa podjetja, ki je celovito predstavila vse vidike poslovanja. S tem je INPUT zabeležil velik uspeh in prelomnico v svojem poslovanju.

Ustanovitelji družbe so povedali, da je popolnoma pripravljena na vključitev v skupino vodilnih, ki se ukvarjajo z maloprodajnimi rešitvami, ter da je strateški cilj premik na trge Evropske unije, Bližnjega vzhoda, Afrike, kot drugi v smislu širjenja mreže partnerjev in novih strank.
V petih dneh je ekipa INPUT na svoji stojnici imela priložnost predstaviti svoje projekte, vire, izdelke in načrte za naslednje obdobje. Predstavitev je strokovnost pri načrtovanju in oblikovanju prodajnih in skladiščnih prostorov pod sloganom POZNAMO PROSTOR. Med izdelki izstopa modularna Pametna pekarna, ki je nastala posebej za ta dogodek in temelji na vpogledu in strokovnem znanju podjetja ter kot dokaz sposobnosti ekipe za projektiranje, oblikovanje in razvoj izdelkov. Obiskovalci so se imeli priložnost prepričati o vrhunski dovršeni rešitvi razstavljanja kruha in pekovskih izdelkov.

Glede na globalne izzive preteklih treh let od prejšnjega sejma je uspeh EuroShopa in INPUTA kot udeležencev še toliko večji. V tem specifičnem kontekstu so bile kot temeljne izpostavljene teme digitalizacije, odgovornega ravnanja z viri energije in trajnosti. Na vseh stojnicah so izstopali in bili zelo prisotni ključni koncepti, kot so Smart Shopping, Connected Retail in Customer Centricity, ki so jasni signali, ko gre za smeri nadaljnjega razvoja panoge.

Na sejmu EuroShop 2023 je sodelovalo več kot 1.800 razstavljavcev, sejem pa je obiskalo več kot 80.000 obiskovalcev iz vseh petih celin. Obsežen program predavanj, panelov in predstavitev na sedmih odrih, podelitev nagrad in številnih posebnosti so dodali vrednost dogodku. S takšnim odzivom udeležencev in obiskovalcev se je EuroShop potrdil kot absolutni vodja v svoji panogi, gibalo maloprodaje, ki deluje kot orientacijska točka in razvoj novih trendov. Obiskovalci stojnice INPUT so prišli iz 50 različnih držav, vodstvo pa s ponosom navaja, da bo s projekti in sodelovanjem z njimi v svoje poslovanje vneslo mednarodno strokovno znanje in trende.
Naslednji EuroShop bo v obdobju od 22. do 26. februarja 2026. Do takrat pa INPUT še naprej širi svoja obzorja ter obzorja svojih partnerjev in naročnikov na področju projektnih rešitev pri opremljanju trgovskih in skladiščnih prostorov.</p >