Rešitve
ANYA HINDMARCH VILLAGE
Detalji
Anya Hindmarch Village v londonskem Belgraviu je posebna oblika igrivega in kreativnega doživetja blagovne znamke ter prinaša hibridni koncept, ki združuje elemente trgovine z elementi odprtega trgovskega centra.
Poleg Anyine prvotne trgovine Bespoke, ki ponuja ročno izdelane torbe in dodatke, so pozneje odprli še štiri povsem nove trgovine, ki skupaj tvorijo trgovinsko vasico. Tu je tudi lokalna oglasna tabla, ki učinkovito podpira duh skupnosti in služi kot platforma za deljenje informacij, oglaševanje in interakcijo z lokalno skupnostjo.
Trgovina Plastic store je namenjena recikliranju plastike in konceptu trajnosti, medtem ko se trgovina Labelled ukvarja z umetnostjo organizacije in ponuja najbolje prodajano Labelled kolekcijo znamke Hindmarch.
Anya Cafe je očarljiva slaščičarna s prostorom za sedenje na prostem.
Na koncu pa je Village Hall stalna prodajalna s konceptom, ki se vsake sezone spreminja koncept: na začetku je bila frizerski salon, lani trgovina s prehrambnimi izdelki, za božič 2021 pa se je preobrazila v jamo Dedka Mraza!
Vir: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Avtor besedila in ustvarjalec koncepta Retail Safari, Matthew Braun, je lastnik in ustanovitelj retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona. Agencija spremlja inovacije na svetovnih tržiščih maloprodaje ter razvoj potrošniških trendov. Nudi svetovanje strankam, poudarja najboljše prakse pri uporabniški izkušnji, oblikovanju trgovin in inovativnih tehnologijah. Potuje po svetu in opazuje trgovinski sektor v iskanju inovacij v maloprodaji ter sprememb, ki napovedujejo preobrate v industriji.
Ecochamber prinaša najboljše globalne prakse in kreativne vpoglede svojim strankam iz vseh sektorjev maloprodaje, da bi jim pomagal izboljšati svoje poslovanje in prepoznati najboljše prakse s pomočjo naraščajočih globalnih potrošniških in maloprodajnih trendov.