Rešitve
TIN BUILDING, NEW YORK
Detalji
New York ima impresivno novo gastronomsko destinacijo, imenovano Tin Building avtorja Jean-Georgesa. To je odpti koncept s serijo restavracij slavnega newyorškega chefa Jean-Georgesa Vongerichtena.
Tin Building je veličastna zgodovinska stavba, v kateri je bila nekoč Fultonova tržnica, ki je bila odprta leta 1907 in zaprta leta 2005. Projekt v vrednosti 200 milijonov dolarjev je trajal osem let in ga je izvedlo podjetje Howard Hughes Corporation.
S čudovitim dizajnom interierja avtorja Romana in Williamsa ter izjemno predstavitvijo izdelkov, ki jih je oblikovala londonska agencija Kada Design, ta brezhiben tržni prostor s 5.000 kvadratnimi metri vsebuje izbor skrbno izbranih specialnih prehrambenih izdelkov in sladkarij, pa tudi kaviar bar, mesnico, ribarnico in trgovino s sirom.
Tin Building ima šest restavracij, od kitajske restavracije Hiša rdečega bisera do vegetarijanskega Seeds & Weeds, V Tin Buildingu se nahaja tudi šest lokalov s hitro prehrano, trije bari, pivski vrt in zasebna jedilnica.
Vir: Matthew Brown, https://echochamber.com/
Avtor besedila in ustvarjalec koncepta Retail Safari, Matthew Braun, je lastnik in ustanovitelj retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona. Agencija spremlja inovacije na svetovnih tržiščih maloprodaje ter razvoj potrošniških trendov. Nudi svetovanje strankam, poudarja najboljše prakse pri uporabniški izkušnji, oblikovanju trgovin in inovativnih tehnologijah. Potuje po svetu in opazuje trgovinski sektor v iskanju inovacij v maloprodaji ter sprememb, ki napovedujejo preobrate v industriji.
Ecochamber prinaša najboljše globalne prakse in kreativne vpoglede svojim strankam iz vseh sektorjev maloprodaje, da bi jim pomagal izboljšati svoje poslovanje