EATALY, LONDON

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Matthew Brown
  • STORE: Eataly
  • LOCATION: London, UK
  • DATE: 06.06.2023.

Čeprav je pandemija pospešila spletne nakupovalne in tehnološke trende v segmentu trgovin z živili za vsakdanjo rabo, Eataly dokazuje, da še vedno velja, da so taktilne izkušnje s hrano pomembne in da je gostoljubnost ključna za ustvarjanje navdihujočih fizičnih prodajnih mest. 

Pandemija ni ustavila odprtja Eatalyja v Londonu in kako čudovita trgovina je! Prvič smo obiskali izvirno trgovino v Torinu leta 2007 in od takrat spremljali to blagovno znamko po vsem svetu.  

Nova londonska trgovina, blizu železniške postaje Liverpool Street, je še posebej impresivna; 45.000 kvadratnih metrov hrane na dveh nadstropjih, z največjo italijansko enoteko v Londonu, kuharsko šolo, več kot 5.000 italijanskih izdelkov, domačo mozzarello, testenine in kruh. Na voljo so tudi tri restavracije in bari ter šest jedilnic.  

Eataly je popoln dokaz, da so pripovedovanje zgodb, lepo razstavljanje in izdelava hrane v trgovini časovno neomejena orodja za ustvarjanje strokovnih prodajnih mest, ki presenečajo in navdušujejo. 


Vir  Matthew Brown  https://echochamber.com/  


Avtor besedila in ustvarjalec koncepta Retail safari, Matthew Brown, je lastnik in ustanovitelj podjetja Echochamber, ki ima sedež v Londonu. Gre za kreativno agencijo za trende v maloprodaji z globalnim dosežkom. Echochamber spremlja globalne trende, svetuje strankam in deli najboljše prakse na področju uporabniške izkušnje, oblikovanja trgovin, potrošniških trendov in seveda inovativne tehnologije. Matthew potuje po svetu, sledi inovacijam v maloprodaji in spremlja razvijajoče se trende potrošnikov.


Delite