RH GALLERY, DALAS

Detalji

  • RETAIL SAFARI: Metju Braun
  • NAZIV PROJEKTA: RH Gallery
  • LOKACIJA: DALAS, ZDA
  • DATUM: 29.06.2023.

Ekskluzivna blagovna znamka opreme za dom in predmetov za dom Restoration Hardware, ki se je preimenovala v RH, izstopa kot fantastičen in navdihujoč primer maloprodaje stilskih in luksuznih izdelkov za dom. Prenova tega prečudovitega prodajnega prostora na ulici Knox v Dallasu, ki je bila izvedena po pandemiji, je stala 40 milijonov dolarjev. 

Ta objekt je opremljen, med drugim, z vinoteko in restavracijo na strehi, ki se nahajata v čudovitem vrtu. Vse to so odlični primeri, kako je občutek gostoljubnosti pomemben spodbujevalec prodaje in ustvarjanja ikoničnih prodajnih destinacij, ki si jih ljudje bodo zapomnili.  

Strategija izvršnega direktorja RH Garyja Fridmana je bila, da vloži v to večno galerijsko in trgovsko prizorišče tako, da zbriše meje med življenjskim, bivalnim prostorom in prodajnim mestom, tako da lahko kupci raziskujejo razstavljene izdelke, kot da so v pravem domu. 

V tem edinstvenem prostoru se lahko kupci sprostijo na ogromnih kavčih v lepo urejenih prostorih, ob kozarcu vina ali kave, preden si rezervirajo mizo v restavraciji na vrhu objekta. Asortiman trgovine združuje posebne cene za člane kluba RH in personalizirane storitve urejanja življenjskih prostorov.  

Vir: Matthew Brown, https://echochamber.com/ 

Avtor besedila in ustvarjalec koncepta Retail Safari, Matthew Braun, je lastnik in ustanovitelj retail intelligence agencije Ecochamber iz Londona. Agencija spremlja inovacije na svetovnih tržiščih maloprodaje ter razvoj potrošniških trendov. Nudi svetovanje strankam, poudarja najboljše prakse pri uporabniški izkušnji, oblikovanju trgovin in inovativnih tehnologijah. Potuje po svetu in opazuje trgovinski sektor v iskanju inovacij v maloprodaji ter sprememb, ki napovedujejo preobrate v industriji. 

Ecochamber prinaša najboljše globalne prakse in kreativne vpoglede svojim strankam iz vseh sektorjev maloprodaje, da bi jim pomagal izboljšati svoje poslovanje in prepoznati najboljše prakse s pomočjo naraščajočih globalnih potrošniških in maloprodajnih trendov. 


Delite