• Tbilisijska 85
  • info@inputrws.si
  • +386(0)40-437 849
  • SLO
  • EN
Logo
  • Home
  • 360 Service
  • Products
  • Solutions
  • Insights
  • Our story
    • History
    • Mission and vision
    • News
  • Contact
    • Contact
    • How to reach us

Insights

Search our insights

  • Home
  • /
  • Insights
ŠTEVILO ODHODOV V TRGOVINO SE ZMANJŠUJE. KAKO NAPREJ?
RETAIL

ŠTEVILO ODHODOV V TRGOVINO SE ZMANJŠUJE. KAKO NAPREJ?

  • V letu 2022 je povprečen srbski kupec obiskal trgovino 254-krat. 
  • V primerjavi s prejšnjim letom je to 3 % manj obiskov trgovin. 
  • Povprečno število obiskov trgovin na mesec v Srbiji znaša približno 21. 

PONEDELJEK IN STVARI, KI JIH NISTE VEDELI O NJEM
RETAIL

PONEDELJEK IN STVARI, KI JIH NISTE VEDELI O NJEM

Po GfK Shopper 360, raziskavi trga in potrošnikov v Srbiji, je ponedeljek dan v tednu, ko so pogostost obiskov maloprodajnih trgovin, dnevni izkupiček in vrednost košarice takšni, da je zaradi tega to najmanj "obremenjeni" dan v tednu. .   

PRIVATE LABEL V SRBIJI: IZZIVI, PRILOŽNOSTI IN REŠITVE
RETAIL

PRIVATE LABEL V SRBIJI: IZZIVI, PRILOŽNOSTI IN REŠITVE

Kakšen je odnos potrošnika v Srbiji do izdelkov pod lastno blagovno znamko? Kaj so pravzaprav izdelki pod lastno blagovno? 

 

SAMOPOSTREŽNA BLAGAJNA: TREND, KI OSTAJA ALI PREHODNA STVAR?
RETAIL

SAMOPOSTREŽNA BLAGAJNA: TREND, KI OSTAJA ALI PREHODNA STVAR?

Samopostrežna blagajna je eden od trenutno aktualnih trendov na maloprodajnem trgu, o katerem se največ razpravlja. Je to trend ali nekaj, kar se bo ohranilo?

TEHNOLOŠKI TRENDI V MALOPRODAJI
RETAIL

TEHNOLOŠKI TRENDI V MALOPRODAJI

Integrirane trgovine, analitika zasnovana na umetni inteligenci in postavljanje potrošnika v središče (osredotočenost na stranke) bodo prevladujoče teme v naslednjih letih.

KAKO BO VIDETI VELEBLAGOVNICA LETA 2022? IN KAJ JE SPLOH VELEBLAGOVNICA?
RETAIL

KAKO BO VIDETI VELEBLAGOVNICA LETA 2022? IN KAJ JE SPLOH VELEBLAGOVNICA?

Nekdaj so vsi vedeli, kako je videti veleblagovnica, toda sprememba nakupovalnih navad, dostopnost novih prodajnih kanalov in pandemija so nas prisilili v razmišljanje - kaj so dejansko veleblagovnice hiše in kakšna je njihova prihodnost?  

TOP 10 LOSS PREVENTION TIPS FOR RETAIL STORES
GENERAL

TOP 10 LOSS PREVENTION TIPS FOR RETAIL STORES

As retailing becomes an ever more complex and competitive industry, the management and control of retail losses has also become much more challenging and demanding

TOP TRENDS IN HOME IMPROVEMENT RETAIL
DIY

TOP TRENDS IN HOME IMPROVEMENT RETAIL

The home improvement and DIY sector is booming due to the corona crisis where restrictions have caused consumers to spend extra time in and money on their homes.

BICEPS OR TRICEPS?
FMCG

BICEPS OR TRICEPS?

We assume that retailers don’t want shopping carts to reduce spending?! But their design does not help: Pushing a shopping cart with a horizontal handle bar activates the triceps muscle which in turn inhibits the desire to buy products

 

Contact us
Contact
  • Tbilisijska 85

  • +386(0)40-437 849

  • info@inputrws.si

Site Map
  • Home
  • Our story
  • Products
  • 360 Service
  • Solutions
  • Insights
  • Contact
Newsletter

Sign up for our newsletter to receive all the new information

Success! You have successfully logged in
Logo

© Web support CodeArt logo

  • FAQ
  • Terms of use
  • Privacy Policy

© Web support CodeArt logo

The Input online portal uses cookies. By continuing to use the site, we will consider that you agree to the use of cookies. See more.

Call Us Contact us Start Navigation